Siirry sisältöön

Haemme kiinteistö- ja vuokrausassistenttia

Haemme sinua kiinteistö- ja vuokrausassistentti osaksi mukavaa ja kompaktia tiimiämme vastaamaan tärkeistä hallinnollisista tehtävistä sekä päivittäisestä asiakaspalvelusta. Tehtäviisi kuuluu kiinteistöhallinnan koordinoivat ja avustavat tehtävät alusta loppuun sekä asuntojen esittely ja vuokraus.

Artikkeli kuva

Työhösi kuuluu mm.

  • yhteistyö sidosryhmien kanssa ja tehtävien suorittamisen seuranta
  • asiakaspalvelu, mm. autopaikkojen ja saunavuorojen hallinta sekä avainhallinta
  • asuntojen ja tilojen esittelyt ja vuokraaminen sekä tehtävien koordinointi paikallisten yhteistyökumppaneiden kanssa
  • asukasviestintä
  • sopimus- ja tiedonhallinnan tehtävät
  • raporttien laatiminen ja erilaisten asiakirjojen valmistelu

Odotamme sinulta muutaman vuoden työkokemusta kiinteistöalalta sekä kiinteistösihteerin tai muuta tehtävään soveltuvaa koulutusta. Tampuurin käyttökokemus luetaan tehtävässä eduksi. Sinulla on hyvät asiakaspalvelu- ja viestintätaidot ja kommunikoit sujuvasti suomen kielellä. Osaat toimia ratkaisukeskeisesti haasteellisimmissakin tilanteissa, kykenet hallitsemaan aikatauluja ja sinulla on hyvä organisointikyky. Yhteistyö kanssasi on helppoa ja toimit joustavasti osana työyhteisöämme. Tehtävän hoitaminen edellyttää oman auton käyttömahdollisuutta.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja mielenkiintoisen työnkuvan, hybridityöskentelymahdollisuuden ja hyvät työsuhde-edut. Pääset osaksi kokenutta ja osaavaa tiimiä, jossa voit halutessasi vaikuttaa jatkossa tehtävänkuvaasi osaamisesi sekä kiinnostuksesi mukaisesti.

Tehtävään valitusta henkilöstä laaditaan hakijan suostumuksella turvallisuusselvitys.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antavat Kruunuasunnoilta Katri Tattari pe 11.10. klo 10–11 sekä MPS-konsultit Johanna Korte to 10.10. klo 9–10, puh. 020 746 9455 ja Heidi Palo to 17.10. klo 13–14, puh. 020 746 9628. Hae viimeistään 20.10.2024 mennessä hakupainikkeen kautta.

Hae työpakkaa tästä >>